Obchodní podmínky
Výměna zboží po Vánocích
Při zakoupení zboží v říjnu, listopadu nebo prosinci Vám zboží vyměníme za jiné do 15. ledna. Zboží musí být nepoužité (bez známek jeho užívání).
Výměna zboží
Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (nesedí vám velikost nebo se vám nelíbí barva apod.), pošlete nám zboží zpět.
Možnost výměny se vztahuje na neopotřebené zboží (zboží bez známek jeho užívání).
Případnou komunikaci s námi řešte dopisem přiloženým ke zboží nebo formou emailu.
Jak postupovat
Zbavte zboží nečistot vzniklých při zkoušení zboží (např. vlasů a chlupů).
Zboží řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě a pošlete na níže uvedenou adresu. Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište, za co přesně chcete zboží vyměnit: značka, model, barva, velikost.
Zboží Vám podle dostupnosti náhradního zboží vyměníme a obratem pošleme. Poštovné hradí zákazník.
Adresa pro zasílání zboží:
SNOWBOARD-SHOP.CZ
Ing. Luděk Krejzar
Pod Branou 9
26101 Příbram
tel.: 773184548, email: info@snbshop.cz
Neposílejte zpět zboží na dobírku. Neposílejte zásilky s vyzvednutím na Poště - nejsme schopni z technických důvodů tyto zásilky přijmout.
Zásilkovna
Pokud byste chtěli poslat zboží Zásilkovnou, pak zvolte následující pobočku: https://www.zasilkovna.cz/pobocky/pribram-od-dvoracek-spitalska
Výměna zboží po Vánocích
Při zakoupení zboží v listopadu nebo prosinci Vám zboží vyměníme za jiné do 15. ledna.
Vrácení zboží do 14 dnů
Možnost vrácení plné kupní ceny se vztahuje na neopotřebené zboží (zboží bez známek jeho užívání).
Případnou komunikaci s námi řešte dopisem přiloženým ke zboží nebo formou emailu.
Jak postupovat
Zbavte zboží nečistot vzniklých při zkoušení zboží (např. vlasů a chlupů).
Zboží řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě a pošlete na níže uvedenou adresu. Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište Vaše číslo bankovního účtu.
Adresa pro zasílání zboží:
SNOWBOARD-SHOP.CZ
Ing. Luděk Krejzar
Pod Branou 9
26101 Příbram
tel.: 773184548, email: info@snbshop.cz
Neposílejte zpět zboží na dobírku. Neposílejte zásilky s vyzvednutím na Poště - nejsme schopni z technických důvodů tyto zásilky přijmout.
Při vracení postupujeme standardně dle § 419 občanského zákoníku.
Bude-li zboží použité nebo poškozené, odpovídá kupující prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnost. Tzn. Zboží si můžete vyzkoušet, nikoli však užívat a nemělo by dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít náš obchod s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.
O průběhu výměny nebo vrácení zboží vás budeme informovat emailem.
Vrácení zboží
Pokud vám zboží nevyhovuje a nechcete je vyměnit za jiné, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Přiložte kopii dokladu o nákupu (fakturu) a přímo na ni prosím připište číslo vašeho účtu.
Možnost vrácení zboží se vztahuje pouze na neopotřebené zboží.
Případnou komunikaci s námi řešte dopisem přiloženým ke zboží nebo formou emailu.
Peníze za zboží vám zašleme na váš bankovní účet do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.
Došlo-li ke snížení hodnoty vraceného zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, započteme toto snížení hodnoty vraceného zboží na cenu tohoto zboží.
Adresa pro zasílání zboží:
SNOWBOARD-SHOP.CZ
Ing. Luděk Krejzar
Pod Branou 9
26101 Příbram
tel.: 773184548
Neposílejte zpět zboží na dobírku. Neposílejte zásilky s vyzvednutím na Poště - nejsme schopni z technických důvodů tyto zásilky přijmout.
Opotřebení zboží
Možnost vrácení zboží se vztahuje pouze na neopotřebené zboží. Zboží si můžete vyzkoušet, nikoli však užívat a nemělo by dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zakoupení a vrácení zboží nesmí být chápáno jako výpůjčka. Ve výjimečných situacích je zde možnost akceptovat i vrácení mírně opotřebeného zboží, ale pouze po domluvě a to v případech, že lze zboží navvrátit do původního stavu výměnou jeho součásti. V tomto případě je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít náš obchod s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.
Heureka
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.